Asszertív kommunikáció és viselkedéstan Tartja: Oláh József A szakkör célja a tanulók egymás közötti kommunikációjának a fejlesztése, javítása, amely feltételezi egymás elfogadását, megértését és a legnehezebb helyzetekben is az együttműködést. Segít a konfliktusok kezelésében, megismertet a gyakorlatban jól alkalmazható tippekkel, trükkökkel, amelyek segítségével a nézeteltérések könnyen és jól kezelhetők. _____________________________________________________________________________ |
|
Labdajáték szakkör A szakkörön szívesen látunk lányokat és fiúkat is, akik érdeklődnek a sportok, a labdajátékok és a versengés iránt. A diákok különböző csapatjátékokkal ismerkedhetnek meg alaposabban, ezekben kipróbálhatják magukat, részt vehetnek a házi és kollégiumok közti bajnokságokon. Cél: A tanulók testi-lelki képességeinek fejlesztése, a testmozgás iránti igény felkeltése. Egészséges, edzett személyiségek kialakítása. Tanulóink „belekóstolhatnak” a versenyszervezésbe, rendezésbe. Közreműködhetnek a jegyzőkönyvek vezetésében, oklevelek, érmek kiosztásában. _______________________________________________________________________________ |
|
Sakk szakkör Tartja: Németh Gábor A szakkör a sakk szabályrendszerének, alapelemeinek, logikai összefüggéseinek és kulturális vonatkozásainak megismertetését tűzte ki zászlajára. Ez a játék fejleszti a memóriát, kreativitásra ösztönöz és a szabályok betartására kötelez. Nagyfokú önuralmat és fegyelmet kíván. Egy kiváló eszköz, amely szórakoztatva tanít és nevel. _____________________________________________________________________________ |